[O2] Problemy z rozrządem w TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • donkrywulto
    Classic
    • 2014
    • 5

    [O2] Problemy z rozrządem w TSI

    No tak sprawdzałem ten bezpiecznik ( jest on taki zielony z góry) i jest on dobry. no ale ten sterownik z drzwi kierowcy steruje tylko drzwiami od kierowcy a mi żadna szyby nie działa, albo działają wszystkie, lusterka mi działają, teraz gdy się też tam bawiłem zauważyłem że ta dioda od immobilizera świeci cały czas nie wiem czemu. Wcześniej gdy auto było pilotem zamknięte to nie szło odpalić, a teraz może być zamknięte i się da odpalić. Może mi ktoś wyjaśnić czy problem może tkwić w wiązce kabli w drzwiach od kierowcy?? jeżeli nie działają mi żadne szyby to chyba problem twki w wiązce kabli koło modułu komfortu albo sam moduł jest walnięty?? Nie znam tutaj żadnego zaufanego mechanika co by mi to zrobił nie wpuszczając mnie w koszta
  • Staszekk
    Classic
    • 2012
    • 13

    #2
    [O2] Problemy z rozrządem w TSI

    Drodzy panie i panowie, wielka krzywda dzieje się mojej Skodzinie... Szczerze powiedziawszy nie wiem co się jej dzieje, zauważyłem to już kilka dni temu ale dopiero dzisiaj lepjej się przysłuchałem, odpalam samochód i zarówno gdy siedze w środku jak i po podniesieniu maski słychać, że nierówno pracuje, gdy go przygazuje na luzie to przy 5-6k rpm kopci na biało, potrafi nawet tak jakby strzelić na górnej półce obrotów, zastanawiam się czy to turbina już pada czy cos innego... Moja skodzina to rocznik 2007 1.8 tsi i ma już 120k km.

    Komentarz

    • adi747
      L&K
      • 2008
      • 1138

      #3
      jak jest zimno i na zimnym silniku to robisz to normalne że zakopci na biało napisz jaki jest dym przy zagrzanym silniku w temp powyżej 0 :diabelski_usmiech być moze nie ma potrzeby przejmować sie dymem tylko zająć sie nierówną pracą np cewki świece jakieś węzyki podciśnienia
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
      2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
      JEST
      megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
      octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
      octavia 2 2.0TDI BKD

      Komentarz

      • Staszekk
        Classic
        • 2012
        • 13

        #4
        No nie wiem, napewno wiem, że jutro odrazu jak wstane to pędze do warsztatu żeby fachowcy wybadali co dolega mojej rakiecie...

        [ Dodano: Czw 07 Mar, 13 20:07 ]
        Tylko, że ja właśnie sprawdzałem to przy w pełni nagrzanym silniku i takie rzeczy się działy...

        Komentarz

        • adi747
          L&K
          • 2008
          • 1138

          #5
          a to zmienia postać rzeczy musisz obadać co to bo przyczyn troszke może być
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
          2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
          JEST
          megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
          octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
          octavia 2 2.0TDI BKD

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #6
            Staszekk, tak gwoli uściślenia to jeśli masz 1,8 TSI z 2007 to na pewno nie jest to CDAA tylko raczej jego poprzednik czyli BZB ( powinieneś mieć to oznaczenie na naklejce na obudowie rozrządu ).
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • Staszekk
              Classic
              • 2012
              • 13

              #7
              Witam ponownie koledzy, juz wiadomo co jest mojej skodzinie... Oddałem ją do aso na diagnostyke bo w innym serwisie skody nie wiedzieli dokładnie co to się jej dzieje... Okazało się, że łańcuch rozrządu rozciągnął się o 3 oczka Oo! Zaczął rysować wszystko dookoła dlatego słyszalna była nie równa praca silnika... Okazało się również, że do wymiany jest naciągacz wałka rozrządu i napinacz no i oczywiście ten nieszczęsny łańcuch rozrządu... Mówią w ASO że również zauważyli zacieki na pompie wody i też chcą ją wymieniać... Co najlepsze w tym wszystkim Pan serwisant z ASO rzucił przez telefon szacunkową kwote naprawdy na mniej więcej 7 tyś złotych. Dzwoniłem potem do innych serwisów gdzie powiedziano mi że u nich mniej więcej 5 tyś... Ciekawi mnie tylko jedna rzecz bo w sumie od nich pewnie tego się nie dowiem... co tak naprawde było tego przyczyną czy to ten wadliwy nieszczęsny hydrauliczny napinacz w silnikach bzb który w 2010 został zastąpiony nowym... Może mógłbym się jakoś odwołać jako np. iż jest to wada fabryczna... już sam nie wiem co robić... Moja skoda niestety jest juz dawno po gwarancji bo z roku 2007... Poradźcie coś

              Komentarz

              • mirek_p11
                RS
                • 2010
                • 6630
                • Volkswagen
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Kup oryginalne części w ASO a wymień to wszystko w zaufanym zakładzie.

                Możesz napisać do icegoranet, bo ma części w przystępnej cenie ( np. napinacz kosztuje 167 zł )

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Wszystkie współczująco spamujące głosy TDIków będą nagradzane - żeby nie było potem płaczu :idea:
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Sebastian_M26
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1823
                    • Superb II (3T4)

                    #10
                    Czyżby wymiany oleju co 30tyś km i Castrol?
                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                    Komentarz

                    • Staszekk
                      Classic
                      • 2012
                      • 13

                      #11
                      No można tak powiedzieć w książce serwisowej mam wpisane tak: pierwsza wymiana oleju razem z przegladem 23tyś potem 48 tyś, potem nie mam wpisane ale do 90 tyś też robione były dwa razy z resztą wszystko z zaleceniami ASO jako że auto było w leasingu. Odkąd skończył się leasing i przestałem robić go w ASO wymieniałem co 15 tyś...

                      Komentarz

                      • Ceed1
                        Rider
                        • 2012
                        • 461

                        #12
                        To skąd wiesz, że były jeszcze dwa przeglądy w ASO skoro nie masz tego wpisanego? I przy ilu km?

                        Komentarz

                        • Staszekk
                          Classic
                          • 2012
                          • 13

                          #13
                          No mam fakture na przegląd przy 75 tyś za prawie 4 tyś złotych później już rzeczywiście nie było przeglądów, no nic widze że jednak to przegrana sprawa co wynikło z mojej niewiedzy ehh no szkoda jak człowiek chciał wcześniej zaoszczędzić na przeglądach w ASO to teraz trzeba na rozrząd dołożyć ...

                          Komentarz

                          • szkoda
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 22543

                            #14
                            Zamieszczone przez Staszekk
                            jak człowiek chciał wcześniej zaoszczędzić na przeglądach w ASO to teraz trzeba na rozrząd dołożyć ...
                            to chyba błędna logika
                            saport techniczny baj DGW
                            była BKD+DSG '05 120kkm
                            była BXE '08 190kkm
                            no i nie ma :-)

                            Komentarz

                            • Staszekk
                              Classic
                              • 2012
                              • 13

                              #15
                              No to Ci powiem że ja już nie wiem jak to jets możliwe że łańcuch w nowych aucie po 120 tyś rozciągnął się o 3 oczka... Przecież to jest śmiech na sali... jak jeszcze kiedys bede chciał kupić te wynalazki ala TSI to niech mnie ktoś prądem porazi...

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #16
                                Staszekk, no ale o czym Ty mówisz, przecież to problem znany i stary jak świat, po prostu żyłeś w nieświadomości, przykro, co robić...

                                W każdym razie to nie będzie pewnie kosztowało ani 5 ani 7 tysięcy, kupować części, niech ktoś solidny robi i będzie git.
                                Ciesz się, że nic się tam nie wysrało na dobre

                                [ Dodano: Pią 15 Mar, 13 11:25 ]
                                no może nie jak świat a jak TSI
                                nie ma co się łamac w każdym razie
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                • Staszekk
                                  Classic
                                  • 2012
                                  • 13

                                  #17
                                  No nie ma wyjścia, trzeba robić

                                  Komentarz

                                  • Sebastian_M26
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 1823
                                    • Superb II (3T4)

                                    #18
                                    Jeśli chodzi o przebieg, jesteś I właścicielem auta?
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz

                                    • Staszekk
                                      Classic
                                      • 2012
                                      • 13

                                      #19
                                      Tak jest jeżdze nim od samego początku

                                      Komentarz

                                      • ryjeks
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 488
                                        • Octavia III combi (5E5)
                                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                        #20
                                        Na te okoliczności jest właśnie przedłużona gwarancja, 4 lata / 120 kkm.

                                        Była tu debata na ten temat, warto nie warto :idea:

                                        Niestety auta aktualnie to jednorazówki. Choć VAG bryluje w dziwnych przypadłościach.

                                        Komentarz

                                        Pracuję...